Τρίτη 19 Απριλίου 2011

M TΡΙΤΗ ΝΑΙ ΑΛΛΑ!

Καλησπερα φιλες  μου !Μεγαλη Τριτη σημερα  και   εγω  προσπαθω να   νιωσω  λιγο  απο  της  Αγιες μερες  αυτο το  κατι  που παιδια οταν ημασταν  ειτε με  το κλεισιμο του σχολειου με τα γλυκα που βοηθουσαμε ταχα τη μαμα  να πηγαινουμε   καθε βραδυ στην εκκλησια   μεχρι το Μ  Σαββατο  να παρουμε το λαμπαδακι και το φαναρακι  μας  μετρουσαμε της  μερες.  Τωρα?  Ειτε ερχεται  Πασχα ειτε Χριστουγενα  δεν  μπορω να μπω  στο πνευμα των γιορτων.Δεν ξερω δεν ειμαι πιστη οσο θα επρεπε?Παντα αυτες της μερες με πιανει μια μικρη καταθλιψη και προσπαθω να μην την δειχνω.Στολισα λιγο το σπιτι με της κατασκευες που εφτιαξε ο γιος μου στο σχολειο και σας της δειχνω   ετσι   μπας και αλλαξει κατι.Σας φιλω καλυνηχτα!

5 σχόλια:

  1. Καλή μου φίλη σου εύχομαι και απο εδώ τα Χρόνια μου Πολλά και Καλά και να σε ευχαριστήσω ακόμα μια φορά για τις ντοματούλες, τις πιπεριές και ίλα τα πράγματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ki εγω το ιδιο νοιωθω μη νομιζεις
    η καρτουλα πολυ ομορφη
    να ειστε γεροι ...αυτο μετραει καλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να δώσω Αχτιδένια φιλάκια και να σου ευχηθώ Καλή Πρωτομαγια γλυκιά μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσπαθώ να έρθω σε επαφή μαζί σου, το τηλέφωνο σου άλλες φορές δεν λειτουγεί και άλλες δεν απαντάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή