Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Καλημερα  καλημερα!Ναι  μετα  απο    τοσο  καιρο  θα  μου  πειτε  τη  στην  ευχη  που  χαθηκα?Και  εχετε  δικιο   αλλα   πρωτον  δεν  ειχα   για  2  ισως  και  περισσοτερο  δεν  θυμαμαι  λαπτοπ  μετα   δεν   ειχα  φωτογραφικη     μηχανη   εεεεεεε!  μετα  αρχησαν  τα  σχολεια  το  πηγαινε   ελα   τα  διαβασματα   το  τρεξιμο  γενικος.Σημερα  αφου  σηκωθηκα  πρωι   δεν  μπορω  να  κανω  κατι  αλλο  γιατι  κοιμονται   λεω  δεν  καθομαι  να  κανω  μια  αναρτησουλα  μην  το  αναβαλω  παλι  γιατι  θα  ξεχασω.Να  σας  δειξω  την  πορτοκαλι  μπλουζα  πρωτη  πρωτη  ειναι  η  δευτερη  μονοκοματη  που  κανω  και  την  καμαρωνα  σαν  γυφτικο  σκεπαρνι   και  την  εκανα  δωρο  στην  ανηψια μου.Τα   πιατοπανα  που  πηρα  αλλα  δεν  προλαβα  να  φωτογραφησω  και  να  στειλω,   κοριτσια  ηταν  ολα  τελεια  αν  θελετε  πες  μου  οταν  τα  δειτε  ποιο  ειναι  ποιας .Η  ζακετα  που  εκανα  στην  κορη  μου    και   το  ΣΑΛΙ  ΜΟΥ   ΤΟ   ΠΡΩΤΟ  ΜΟΥ   ε  θελει  την  τελευταια  σειρα  και  θα  σας  το  δειξω  παλι  μαζι  με  το  αμανικο  πουλοβερ  που  ξεκινησα  χτες.Καλο  υπολοιπο  Κυριακης  και   καλη  εβδομαδα  σε  ολους!Α!Συγνωμη  αλλα  προσπαθω  να  γραφω  και  μετα   να  βαζω  φωτογραφια  αλλα  δεν  τα  καταφερνω!

2 σχόλια:

  1. Το πορτοκαλί που ειναι σαν φορεματακι ειναι το δικο μου.....
    πολυ ομορφα ολα με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Ξεχασα να σας γραψω ολα τα κρεμασα στα γαντσακια που εχω της κουταλες μετα τα λυπηθηκα να σκονιζονται και τα φυλαξα.Το φορεματακι σου πολυ ωραιο.Καληνυχτα καλη εβδομαδα να εχουμε και καλη ανταμωση!

      Διαγραφή