Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014


 Επιστροφη

Καλησπερα  και  καλως  σας  βρηκα  ξανα.Ειπα  πριν  κληση  χρονο  η  απουσια  μου  να  ξανα  επιστρεψω  στο  μπλοκ  μου  που  τοσο  καιρο  ειχα  παρατηση  οχι  γιατι  δεν  ηθελα  αλλα  γιατι  δεν  μπορουσα,Απο  τη  μια  το  μωρο  απο  την  αλλη  οι  δουλειες  στο  σπιτι,στη  δουλεια  και  το  κυριωτερο  ο  υπολογιστης  μου  υπολειτουργουσε.Εδωσα  μια  υποσχεση  τωρα  στον  εαυτο  μου  τωρα  που  καπως  δρομολογηθηκαν  ΛΙΓΟ  τα  πραγματα  τουλαχιστον  μια  φορα  με  δυο  το  μηνα  να  κανω  τη  βολτουλα  μου  απο  τα  παραθυρακια   μας.Να  ομολογησω  παντως  εστω  και  για  λιγα  λεπτα  εμπαινα  απο  το  κινητο  της  κορης  μου  παροτι  δε  με  βοηθουν  τα  ματια  μου,ΚΑΙ  μια   που  μπηκα  να  σας  βαλω  και  τα  πλεκτα  μου  τουλαχιστον  αυτα  που  προλαβα  να  φωτογραφησω.Πρωτα  σας  δειχνω  τη  μπλουζα  που  εφτιαξα  με  φουρκετα(λατρευω  τη  φουρκετα)

το   φορεμα  μου  βεβαια  θελει  το  τελειωμα  αλλα  δεν  ειχα  υπομονη  ηθελα  τα  χουχουλιαρικα  νηματα  να  αρχησω

και  τη  θηκη  για  το  κινητο  μου  τα  υπολοιπα  στην  επομενη   αναρτηση  μου.Ευχομε  να  ειστε  ολοι  καλα  να  περασουμε  καλο  και  δημιουργικο  χειμωνα!Καλο  βραδυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου